maandag 3 maart 2014

Bloghop

Goedemorgen lieve lezers,

 

Vandaag heb ik SUPER leuk nieuws voor jullie
ik ben gevraagd om mee deel te nemen aan het Design Team
voor Craftliners, 
Craftliners is een nieuw blog waar we jullie op heel veel verschillende manieren
willen gaan inspireren.

Om dit feest te vieren organiseren we een bloghop
De hop start op het blog van Craftliners    
maar je kunt ook vanaf hier verder uiteindelijk kom je weer bij Craftliners uit.
Op ieder blog verloten we een hele leuke candy.

Hier op mijn blog kun je een candy winnen om je eigen geciseleerde afbeeldingen te maken, die je leuk kunt verwerken op je kaarten of projecten.
De candy bestaat uit:
Pergamano Perkamentpapier Botanische Tuin, een ciseleermat en een ciseleertool.

Wordt volger van mijn blog,
laat een reactie achter op deze blogpost
 en die van Craftliners  en je maakt automatisch kans
op dit leuke pakket.


 Wil je meedoen met de Bloghop 
is het volgende adres Miranda

hieronder nog even de deelnemers:
 
 


(je bent nu hier)
 





Uiteindelijk kom je hier weer terug.

Uiteraard volgt hieronder de uitleg over mijn Vlinderkaart van Perkamentpapier.
 
 
 
Snij een dubbele kaart uit wit glitter kaartkarton (15 x 12.3 cm). Plak daarop een rechthoek van perkamentpapier Victoriaans Roze (14.2 x 11.7 cm). Daarop gaat een rechthoek van dessinpapier (11.1 x 13.2 cm). Leg een vel perkamentpapier op multi grid 40 en maak de hoek en de rand. Plak het geheel op de kaart en bevestig wit lint aan de onderkant. Ciseleer het ronde embleem en perforeer de omtrek met de 2-naalds pen en knip het embleem uit. Plak deze op wit papier en vervolgens op de kaart. 
Dan nu het kleine kaartje. 
 
Leg een stuk perkamentpapier op mini grid 19 en maak de buitenrand. Plak het geheel op perkamentpapier Victoriaans Roze en knip de omtrek iets groter uit. Doe dit nog een keer met wit glitter kaartkarton en bevestig het geheel op elkaar met brads. De gekleurde afbeelding gaat op dezelfde manier als het embleem. Plak het kleine kaartje op de grote kaart. Maak het geheel af met sticky ink, glitters en plakparels.
 
 
Veel plezier met het maken van de kaart en succes met de Bloghop!
 
 


 

 

28 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart.. "Feels like spring" ..

    Succes met het nieuwe blog!!!

    Liefs


    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie kaart en van harte gefeliciteerd met je deelname aan het DT team. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart. Lief! Suc6 en groetjes aan het DT team.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is mooi met dat perkamentpapier, had het nog nooit gezien.
    Ik kan geen volger van je worden want er staat een foutcode daar.
    Nu een snelle hop naar de volgende.
    Groetjes ismel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nathalie ! via de link van Craftliners op je mooie blog geland... maar daar kon ik niet inschrijven als volger... eens op een ander manier geprobeerd (je naam in google opgezocht) en ja hoor! terug op je blog en hier kon ik me wel aanmelden.
    Gefeliciteerd met je mooie kaart... ik wacht met ongeduld naar het volgend ! Groetjes, Rm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Natalie!!!
    Heel veel succes met je plekje in het DT bij Craftlines: schitterend DT hebben jullie trouwens!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Natalie leuk dat je in het DT team zit. Veel succes en misschien wodt ik door jullie ook weer geactiveerd wat te doen met Pergamano.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Wat een leuk idee om meteen te beginnen met een bloghop zo leren we jullie meteen kennen .
    Een hele mooie kaart heb je gemaakt
    Ik hop snel verder ben nieuwsgierig naar de andere teammies
    Een fijne dag en succes met jullie nieuwe blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat Nathalie met je mooie blog. ik kijk al uit naar de volgende projecten.
    ik wens je veel succes met het designteam van craftliners.
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart en succes met je blog en als DT -team lid van Craftlines.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd en veel succes met het team.
    Je blog en kaart is heel mooi.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi werk, Pergamano was een van mijn eerste hobby is mijn jonge jaren. Fijn om terug te zien, ik ga nog terugkomen! Veel succes in het DT, fijn om 'nieuwe' namen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige chique kaart, leuk dat deze bloghop zo'n diverse dingen laat zien. Ben benieuwd waar ik de volgende hop mee verrast wordt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind mijn eerste bloghop zo leuk, en zie zulke mooie dingen. Ook dit is weer prachtig. Veel succes met het DT.
    Groetjes,
    Natas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan. Heel veel succes met de Craftliners en ik hoop veel mooie dingen bij je te zien.Ben volger bij je geworden. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gaaf hoor en van harte gefeliciteerd.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart!
    Succes met het nieuwe blog.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, ben helemaal verliefd geworden op het perkamentpapier geworden. Succes verder
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Nathalie, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Veel plezier en succes in het DT bij Craftlines. Groetjes van Nettie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voorjaar hop hop.
    Mooi gemaakt.
    Vlindertjes lekker vrolijk.
    Ga zo door , ik ga je volgen
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nathalie, verstand van kaarten maken heb ik niet maar mooi vind ik het wel! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooi afwerking geeft dit papier, oude uitstraling en toch fijn. Doet me spontaan aan vlinders denken. Heel mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje met de nieuwe Pergamano produkten. Leuk idee ... Veel succes als DT lid bij Crafliners

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk kaart met de nieuwe produkten van Pergamano

    BeantwoordenVerwijderen